13 Bekännelser

Har inte plattat mitt hår på en vecka nu.
Längtar helt sjukt mycket till sommaren & att kunna använde tunna kläder. 
Är inte speciellt långsint.
Vill ha tjockare ögonbryn, så försöker hålla mig borta från pincetten nu, svårt..
Tittar nästan alltid på one tree hill i sängen innan jag ska sova.
Är riktigt trött på Sverige & mitt liv. 
Min failade videoblogg har fått 627 visningar på youtube.
Har ingen aning om vilka som läser min blogg, eller bara typ 15 st. Vill veta! 
Skulle kunna göra vad som helst för få att åka utomlands nu.
Är jättesugen på att färga håret chokladbrunt. 
Har varit på Kreta 3 somrar i rad.
Tycker att skorna Nike air max kan vara sjukt snygga på rätt person.
Älskar att träffa nytt folk. 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha du ska veta att du har ett antal läsare från engelska skolan i enskede :D

2012-01-06 @ 17:10:00
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

Haha jag läser din blogg. Men det är lite sådär.. man har typ 300, vilka är det liksom? :D

2012-01-06 @ 23:11:19
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken videoblogg? Kan inte du lägga upp den igen eller länka till inlägget! <3

2012-01-07 @ 01:21:57
Postat av: ida

jag läser din blogg! :) haha, love it!

2012-01-09 @ 16:40:44
URL: http://bubblegumprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0