24 januari 2012



Nyss! 

Tjenare! Första gången på riktigt länge som jag gick upp tidigare än klockan 9. Alarmet stod på 7 och det var fan inte lätt att lämna sängen. Åkte in till slussen till någon skola där jag trodde att vi bara skulle prata men nej, en timme matte och en timme engelska. Trodde dom drev när dom sa de men det var bara att bita ihop. Sen vart jag jätteglad när jag fick sluta redan kvart över 11 och fick åka hem med lite donken. Ska snart rulla över till en kompis tror jag. Vi hörs senare under dagen. Puss!



Kommentarer
Postat av: Vendela

Vilken skola i slussen har du börjat i? :)

2012-01-24 @ 13:58:28
Postat av: Anonym

varför har du bytt skola? och till vilken linje?

2012-01-24 @ 16:18:13
Postat av: Emelie.D

Jättesnygg Tove! :)

2012-01-24 @ 17:19:12
URL: http://eochd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0