14 Bekännelser

Mina smilgropar har blivit större senaste månaderna, tycker jag iallafall haha.
Har alltid ketchup på tacos. 
Har blivit typ överdrivet rädd på senaste tiden, såfort jag hör något i huset tror jag att vi blir rånade eller något.
Är jätterädd för ormar & hajar. 
När jag är typ nervös eller jätteglad pratar jag alltid fort och snubblar på orden osv.
Min kompis Emma är som en storasyster för mig. 
När jag är hemma måste jag alltid ha massa lampor tända.
Har jättesvårt att komma på bekännelser, känns som att jag har berättat allt om mig.
Tycker det kan vara fint med tatueringar men vill inte ha någon själv.
Gråter typ alltid till oth. 
Innan jag dör vill jag ha dansat med Ellen Degeneres.
Vill vara kär, och få kärlek tillbaka!
Tycker att Instagram är typ roligare än facebook. Helt beroende.
Mumlar tydligen mycket när jag pratat, har jag fått höra iallafall. 



Kommentarer
Postat av: emma

Vad heter du på Instagram? :)

2012-01-04 @ 14:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0