13.52 / söndag

Haha åh vad fin jag kan vara ibland. 

Hejhej! Vaknade av mig själv vid halv 10 & nu är jag jättepigg. Gårkvällen vart lugn, kollade på Crazy stupid love & A lot like love. Måste lära mig att se nya filmer! Idag vet jag inte vad som händer faktiskt.. Kanske träna, åka till farsta en sväng eller något? I don't know. Längtar jättemycket tills H&M paketet kommer också.. Vill ha tröjan nu & bikinin nu även fast det är långt tills man kan använda den haha. Hoppas det passar! Dom borde komma i veckan tror jag. Jaja, ska käka lite nu. Pussar!



Kommentarer
Postat av: Malin K. Wiklund

Åååh så söt!

2012-01-15 @ 17:59:56
URL: http://malinkw.se
Postat av: amanda

Du är verkligen jättefin! Älskar hur ditt hår faller som på dom här bilderna

2012-01-15 @ 18:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0