01.35


2 bilder från i Augusti (har lite bildbrist för tillfället). Fan vad jag saknar att ha uppsatt sådär. När jag klippte mig i November blev min lugg rätt kort så kunde inte ha det längre utan att det såg konstigt ut, men nu tror jag att den växt ut lite så får fan börja med det igen! Så skönt med håret uppsatt.

Hejhej! Har bara chillat hela kvällen. Tittade lite på Valentines day & Hur man blir av med en kille på 10 dagar. Grymma filmer! Har varit på bra humör hela kvällen också så det är nice. Borde egentligen sova nu, men eftersom att jag sov till typ 3 idag så kanske det blir lite svårt.. Imorgon ska jag, eller borde, åka till farsta eller nacka kanske. Behöver en ny tjocktröja.. Leo har bitit sönder armarna i mina och dom har bara blivit väldigt fula. Får se hur det blir! Uppdaterar väl mera imorgonbitti. Puss på er!



Kommentarer
Postat av: Jossan

Hej!



Du har ju vart på kreta flera gånger, tänkte nämligen åka dit i sommar med min pojkvän. Så har du lite tips? Vart ska man bo, bästa stränderna, hur är maten, nattlivet m.m.? Kan du inte skriva ett litet inlägg med tips osv om kreta?

2012-01-14 @ 13:51:50
Postat av: Sofia

Fin du är Tovisen!

2012-01-14 @ 14:38:56
URL: http://sofiabella.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0