vill vara fri



Blir så trött ibland. Trött på allting, trött på att vara 16 år och alltid vara runt massa problem. Ibland kan jag spy på att läsa om hur taggade folk är, hur mycket vodka någon druckit, se hur folk hugger sina vänner i ryggen, har stora killproblem. Jag spyr på folk som bryr sig alldeles för mycket om vad folk ska tycka, folk som inte vågar släppa loss och vara sig själva. Folk som ständigt försöker passa in i kretsar, lägger alldeles för mycket energi på att ogilla och prata om andra. Spyr. Jag tänker alldeles för mycket.. Är omgiven av männsikor som snackar skit om sina bästa vänner, sviker, tar varadras pojkvänner/flickvänner, jagar likes på facebook, kastar ut sig onödiga kommentarer. Det finns överallt och det går inte att komma iväg från de, man ser det överallt. Blir kvävd. Är så glad att jag har dom få riktigt fina vännerna jag har. Vill bara ta bort allt smutsigt och ångestfyllda i mitt liv, vara med vänner som gör mig lycklig som skiter i om jag har inget smink eller jättemycket smink. Folk som ser igenom sånt ytlighet. Vill bort, långt bort, byta miljö och sluta tänka så mycket. Vill vara fri. 



Kommentarer
Postat av: Malin K. Wiklund

Fan va bra skrivet Tove!!

2012-02-06 @ 05:49:44
URL: http://malinkw.blogg.se/
Postat av: E

Förstår dig till 100% ta vara på dina fina vänner! De ska vara glad för de har en vän som du!

2012-02-06 @ 08:39:09
Postat av: Lara

Jävligt bra skrivet måste jag säga.

2012-02-06 @ 16:18:53
Postat av: sofie

Mycket bra skrivet! Du är en god bit på väg, bara genom tycka det du tycker

2012-02-06 @ 17:33:33
Postat av: Regina

<3

2012-02-06 @ 23:56:50
URL: http://reginaamado.blogg.se/
Postat av: my elfstrand

Skitbra skrivet! Jävlar vad jag känner igen mig alltså

2012-02-07 @ 23:38:15
URL: http://elfstrands.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0