12 bekännelser

Hatar när folk skriver på sin blogg typ "Hej alla fula & fina", eeehhh.
Var ett stort fan av Justin Timberlake i 6an. 
Gillade inte alls bio förut men nu tycker jag att det är jättemysigt.
Stör mig som fan på när folk leker osmarta för att killarna tydligen ska gilla det?
Har aldrig varit på en riktig konsert i hela mitt liv.
Fick IG på ett nationellt prov i 9an. 
Älskar filmen Juno.
Vill ha så mycket kläder jag sett i affärer just nu.. men ska försöka hålla mig. 
Vill jättegärna ha ett par raka jeans.
Dansar ofta framför mina speglar på väggen till jättehög musik. Roligast när man är övertrött.
Vill ha en liten hund som kan sitta i mitt knä och så.
Önskar jag hade gröna eller bruna ögon, sjukt snyggt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0