torsdag 9/2


Nyss! Haha snyggt ojämna mina ögonbryn ser ut, men det är ljuset! 

Hejhej!
Har precis käkat middag, var hungrig som fan så åt jättemycket och nu håller jag på att spricka. Var iallafall i stan med fina Andrea idag. Vi fikade på Waynes & shoppade lite. Köpte ett linne och skjortan på bilden. Ska visa bild på båda men vet inte om jag kanske gör det imorgon istället.. så dåligt ljus nu och hatar blixt haha. Hade presentkort på både H&M och bikbok så man kan säga att jag fick båda för 90 spänn, nice!

Juste hah, idag typ 5 minuter innan jag skulle gå till bussen lyckas jag ramla i trappan och började nästan gråta för att det gjorde så ont. Fick en liten fläskläpp, såg ut som jag snusade men enligt Andrea syntes det inte så får lita på henne. Varför lyckas sånt alltid hända mig?! Welllllll, ska bara chilla nu och kanske blogga lite så stay tuned!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Man hade inte tänkt på det om du inte hade påpekat det! (ögonbrynen) <3 <3

2012-02-09 @ 21:15:39
Postat av: Andrea Hedenstedt

Jag som skrev förra kommentaren haha <3

2012-02-09 @ 21:16:26
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde bli modell tycker jag

2012-02-09 @ 21:32:33
Postat av: Anonym

roligt med en ny vän andrea, läst hennes blogg med, ni verkar så lika, på utseendet och sättet, fast jag inte känner er. jättefina båda!

2012-02-10 @ 11:58:36
Postat av: Emelie

Du har så himla fin ögonbryn! Hur fick du dem så fina?! Jätte fin blogg btw:)

2012-02-10 @ 18:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0