söndag 12 januari


6 bilder tagna nyss! Orkar aldrig sminka mig längre haha.

Hejhej! Lyckades vakna vid 10 trots att jag var skittrött, åt frukost länge framför tvn och sådär. Har precis klätt på mig kläder, skulle till farsta med mamma, men vet inte hur det blir nu för hon vart jättearg pms. Åker väl dit själv isåfall. Ska fan hitta en jävla klocka denna gång också.. Måste sluta vara så kräsen haha, men alla är förstora eller för små, för tjocka, för tunga osv.. haha. Jaja, visar väl förmodligen bild när jag kommer hem, om jag köper något alltså. Ha en fin söndag. Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du behöver inge smink:P

2012-02-12 @ 14:03:15
Postat av: malin

har nyliggen köpt maroccan oil men skulle behöva lite tips på hur man använder den, vill inte att håret ska se fettigt ut. jättebra blogg tove och du är så fin!

2012-02-12 @ 14:31:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0