Q / A

Han verkar vara busig din hund. Är det kul ha hund? Fin blogg annars!
Jaa han är jättebusig, men han är ju fortfarande lite valp så kanske är därför också. Jo det är kul men jobbigt också! Mysigt att ha någon att gosa med och så roligt när man kommer hem & han blir så glad. Sen är det självklart jobbigt att gå ut på promenader så ofta, speciellt nu i snön och kylan. Han är ganska krävande, behöver gå rätt långa promenader, tränas mycket osv men han har en stark personlighet samtidigt som han är jättesnäll mot alla och rolig. 

Ska du resa utomlands på språkresa eller med kompisar? :)
Haha, fick jag bara dom alternativen? Ska åka med familjen! :) 

Hej skulle vilja fråga bara, du sa tidigare att du sålt lite saker på tradera, vad sålde du, hur gick du till väga och va det bra? :) Tacksam för svar & bra blogg !
Jag sålde gamla ridsaker som ridhjälm, skyddsväst, stövlar och lite sånt där. Sen sålde jag även 2 Elise Ryan klänningar som jag inte använde. Sen sålde jag en märkeströja också. Jag fotade allting, sen la jag upp det, skrev lite om det osv. Ja, det var jättebra faktiskt. Fick typ 300 för skyddsvästen, 200 för hjälmen, 200 & 350 för klänningarna, 500 för tröjan osv, så det var nice! Sen hjälpte mamma mig att skicka grejerna och sånt där! Tack så mycket! :) 

Har du aldrig vart kär eller känt pirr i magen med en kille? jag har också svårt för det och tänker jag kommer aldrig ha ett förhållande.. Suck.
Jo, pirr i magen och sånt har jag haft flera gånger men kär har jag nog inte varit. Joo detklart du kommer! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0