new in / fredag


New in! Linne från Hollister och bh från H&M.

Godmorgon! Vaknade för ett tag sen och hade gärna sovit lite längre men kunde inte somna om. Här har ni iallafall bild på vad jag köpte igår, ska köpa matchande trosor till bhn också nästa gång jag handlar. Annars ska jag försöka hålla hårt i plånboken ett tag nu.. Får se hur det går haha. 

Lov för er idag va? Saknar den känslaaaan haha! Ska bli skönt att något händer på dagarna under nästa vecka och ha lite folk att umgås med för en gångs skull haha. Idag har jag dock inga planer alls, vi får se vad som händer. Men nu håller jag på att dö av hunger så ska fixa något nu, vi hörs senare!



Kommentarer
Postat av: Anonym

hur mycket kostade linnet? :)

2012-02-24 @ 10:58:52
Postat av: Anonym

omg va fiint linne, hur mkt kostar den <3 !!!?

2012-02-24 @ 12:08:42
Postat av: susanna

Underbart fint linne nu till våren! superfint

2012-02-24 @ 17:35:59
URL: http://susannaeagle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0