måndag 27/2


Nyss!

Hejhej! Kom hem från stan för ett tag sen. Var jättemysigt att träffa tjejerna, kolla i affärer och snacka en massa! Riktigt härligt i solen också men tyvärr blir det ju kallt så fort solen gått ner eller i moln. Fick med mig väskan jag tjatat om hur länge som helst, hade världens tur också. Letade i flera affärer och hittade den precis innan vi ska åka hem, bakom kassan för någon hade lämnat tillbaka! Sen köpte jag ett par trosor och mjukisar också. Kan visa bild imorgon för nu är det så dåligt ljus. Ikväll vet jag inte vad som händer, bb skulle jag tro haha. Men vi hörs strax, puss!

Och till dig som kommenterade på inlägget under "Oj vad smala ben du har fått! Du äter väl ordentligt?", måste försvara mig lite. Jag har kämpat jättelänge med att gå upp i vikt och har faktiskt äntligen gått upp några kilo och börjat gilla min kropp mer och mer. Men jag är väldigt smal, och kommer alltid att vara, det är så min kropp är byggd. Som min kompis Amanda sa, det kan vara lika jobbigt att höra "oj vad smal du är" som "oj vad tjock du är". Tänk på det! Och jag hatar när folk får det att låta som att det är fel med att vara smal, det är det verkligen inte. Vissa är byggda så och alla är fina på sitt eget sätt!



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Tycker du har jättefin kropp!

2012-02-27 @ 18:01:36
Postat av: Lina

Du har jättefin kropp verkar inte alls för smal eller något alls verkligen jättefin!

2012-02-27 @ 18:11:06
Postat av: Amanda

<3 <3 <3

2012-02-27 @ 18:12:28
URL: http://ammanda.devote.se
Postat av: Anonym

Håller med Rebecka

2012-02-27 @ 18:18:58
Postat av: a

rättare sagt perSonen som skrev det är svartsjuk, själv skulle jag kunna göra allt för att ha en kropp som du!

pusspårej!!

2012-02-27 @ 18:32:15
Postat av: Anonym

tycker inte du är för smal, skulle jättegärna sett ut som dig. både kropp och ansikte! :)

2012-02-27 @ 19:05:44
Postat av: Melinda

Helt rätt Tove.

2012-02-27 @ 20:02:37
URL: http://melindaa.blogg.se/
Postat av: E

Förlåt så jättemycket att det tog på ett helt annat sätt en vad som var menat! Så vill försvara tillbaka lite så du förstår vad jag menade! Jag har faktiskt inte sätt en helbild på dig, iaf inte vad jag kommer ihåg, och nu när jag såg bilden så tänkte jag att eftersom du har haft/har mycket ångest, oc som jag förstått även varit lite deprimerad. Av egna erfarenheter så under en period jag mådde skit så kunde jag inte äta, inte någon ätstörinc alls utan bara ångesten som gjorde att jag fick svårt att äta, också eftersom du har skrivit att du vill träna osv. då när jag såg bilden så tänkte jag inte alls göra dig ledsen ( jag vet att man kan bli minst lika ledsen av en smalkommentsr som en tjockkommentar!) utan få dig att må bättre genom att skriva att fu är fin som du är. Du är absolut inte för smal jag antar att jag bara trodde att du inte var så smal och därför skrev kommentaren! Jag tycker du är skitsnyggt smal och ska inte behöva tänka på att varken gå ner eller upp i vikt, som sagt är du jättefin som du är och jag hoppas du förstår hur jag menade nu. Förlåt igen, puss!

2012-02-27 @ 21:04:41
Postat av: Lisa

Håller med till 100%!!!

2012-02-27 @ 22:14:19
Postat av: Anonym

Asså jag dööör för din kropp! Så naturligt fin, Victoria's Secret-kropp! :) du borde vara jätte glad. Du är så otroligt vacker.



En fråga, hur tränar du? Vad gör du för övningar o.s.v? Skulle vara jätte tacksam för svar. Kram!

2012-02-28 @ 03:40:28
Postat av: Hanna

Hoppas du inte tar åt dig för jag skulle kunna DÖDA för din kropp, bokstavligt talat :)

2012-02-28 @ 22:47:34
URL: http://hannahamadjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0