FRÅGOR & SVAR

Grym blogg! Men vart kommer väskan ifrån? puss <3
Tack!! Den är från Gina tricot. Puss! 

Hejsan svejsan! För det första måste jag bara säga att du är dunder snygg! Ville bara fråga om du hade klackskor på dej på nians bal? Har lite smått ångest om jag ska ha eller inte... Kraam!
Hej! Åh, tack så jättemycket! Nej jag hade faktiskt inte det, hade ju långklänning så hade ett par fina ballerinaskor som inte syntes speciellt mycket. Kände inte för att vara så mycket längre än alla andra haha. Kramis! 

Känner du josef bredell om ja har du varit på g med han? :) tack för en bra blogg hihi! <3
Ja, jag känner honom men har inte varit på g med han! Tack själv!! :) 

Vad läste du på internet? :o Åker typ inte det heller..
Vad hände på badet?
Vill ni verkligen veta? Jaja, okej. Läste på någon sida om att någon hade satt fast rakblad i en rutschkana :( Ryser bara jag tänker på det haha. 

Skulle du våga hel blont eller hel svart? :) det du har nu är sjukt snyggt! :)
Nej det skulle jag nog inte våga.. skulle bli för svårt att få tillbaka till min naturliga färg. Tack!! :) 

Vilken person vill du stänga in dig med? <3 puss!
Menade ingen speciell, utan bara någon som kan göra mig sällskap haha. Puss! 

Galet grym blogg!! Men skulle inte du kunna fixa kategorier? Typ outfits, shopping, vardag osv? Lättare att kolla då! :)
Tusen tack!! Jo har faktiskt tänkt på det länge men är så jävla oteknisk när det gäller bloggen haha.. Ska iallafall försöka fixa det ikväll. En ny design kommer snart också! :) 



Kommentarer
Postat av: Mariam :)

Nu blev man sugen på att bada.... :D <3 hahah fyfan va läskigt

2012-02-16 @ 22:29:22
Postat av: Rebecca

Hej skulle vilja fråga bara, du sa tidigare att du sålt lite saker på tradera, vad sålde du, hur gick du till väga och va det bra? :) Tacksam för svar & bra blogg !

2012-02-16 @ 22:35:16
Postat av: Siri

Det med rutschkanan hände här också (Kristianstad)! Sen var det någon som hade grävt ner knivar i en park här med eggen uppåt, sjuka jävlar!

2012-02-17 @ 14:42:06
URL: http://picsbysiri.devote.se
Postat av: Anonym

det där med rakbladet är sant, hörde det typ när jag var nio och har aldrig åkt den blåa på eriksdalsbadet (där det hände asså) usch

2012-02-18 @ 18:26:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0