FRÅGOR & SVAR

Vilket gymnasium ska du börja i till hösten? :)
Jag vet faktiskt inte! Någon tant som jobbar inom gymnasie sa att man inte är tvungen till att välja nu i februari eller när det är, utan att det går bra att söka i maj också. Så har lite tid att tänka iallafall.. Men ska läsa lite mer om Värmdö & Thorén, har hört att dom ska vara bra! :) 

Var kommer mobilväskan ifrån? Tror du den passar en samsung galaxy s2, alltså lite större än iphone? :)
Den kommer från Vila i Sickla! Nej jag tror tyvärr inte det, den passar verkligen precis min iphone! :)

Vart hittade du blusen? Hittar den inte på lindex hemsida :/
Hittade den under rubriken "Kommer snart" :)

Hej! Vad hette stallet du var medryttare på i haninge? :) Kram
Det är flera stall bla. Ekeby, Tyresta by, Grindtorp. Det är dom jag kommer ihåg! :) 

Vem är denna "kompis" du har skrivit om ett par gånger? :)
Haha ni är så nyfikna! En killkompis som jag/han inte vill skriva ut namnet på :) 



Kommentarer
Postat av: Mariam

Tove finis! du är såå grym! finns alltid häär skönt att du är på bättringsvägen tro mej det syns! du är så underbaaaar o andrea verkar så himla trevlig, ta vara på henne! ;) thoren tror jag passar dej men har ingen aning alls hoppas iaf valet blir bra! ananrs kmr jag vänta på dej i kärrtorp!!! ;) puss finis <3

2012-02-05 @ 17:52:37
Postat av: Anonym

Thorén är gryyyym!

2012-02-06 @ 18:57:40
Postat av: Anonym

värmdö!!!!!!!!!!!!! bästa skolan ever

2012-02-07 @ 21:44:43
Postat av: Maria

Jag rekommenderar dig att välja värmdö gymnasium, det är ett jättebra gymnasium!! Thoren har ju haft dåligt rykte omkring sig har jag hört! Pusspuss, hoppas det går bra!

2012-02-07 @ 22:01:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0