29 februari 2012


2 bilder från Kreta. På högra bilden var jag jättesjuk och kunde knappt prata haha, snacka om att verkligen försöka klämma fram ett leende.

Hej! Har ingen som helst inspiration idag.. Vet inte vad jag ska blogga om, kommer inte på något roligt alls. Har inte gjort speciellt mycket idag heller, bara tagit det lugnt och så. Sitter och väntar på att big brother ska börja och åååååh vad tråkigt jag har haha. Men imorgon ska jag iallafall hitta på något, ska in till söder med Mariam för att leta efter ett par jeans, hur jävla svårt ska det vara att hitta dom perfekta egentligen.. Jaja, får hoppas att det är bra väder också. Antar att vi hörs mera imorgon istället, ni får gärna ge förslag på vad ni vill läsa om! Puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tiger of Sweden & hollister har as bra jeans :)

2012-02-29 @ 21:41:38
Postat av: Nathalie - FOTO&DESIGN

SV. Haha tack så mycket ;)

2012-02-29 @ 23:01:38
URL: http://torpenbergs.blogg.se/
Postat av: Anonym

mer bilder

2012-03-01 @ 01:07:03
Postat av: Lovisa

Vad använder du för att dina bilder ska få en sån effekt?

2012-03-01 @ 15:07:53
Postat av: Anonym

blogga om dream-future

vad du skulle göra om du vann en miljon

dina sommarplaner

vad du ska göra i höst

vad du värdesätter mest hos bra vänner och bra pojkvänner

keep on blogging - din blogg äger

2012-03-01 @ 17:25:35
Postat av: Lies Deweert

Beautiful!!! What photo camera do you have?

2012-03-02 @ 18:06:24
URL: http://:)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0