12 bekännelser

Tycker att det är jättekul att använda smajlisarna på iphones när man smsar.
Har fortfarande kvar julstjärnan i mitt fönster. 
Blir alltid jättetaggad på att träna när jag kollar på tex. Biggest loser.
Har mycket kläder men hittar ändå aldrig något att ha på mig.
Älskar töntiga highschool/tjejfilmer.
Funderar ibland på att ta ut min navelpiercing, men skulle säkert ångra mig efter någon dag. 
Är väldigt klumpig och förvirrad.
Skulle göra vad som helst för att få åka utomlands i några veckor nu.
Mitt högra ben är 1cm kortare än de vänstra.
Skulle kunna leva på tacobar resten av mitt liv. 
Vill jättegärna veta vilka som läser min blogg, vet typ 25 st, vilka är resten?!
Avskyr när man planerat något och sett fram emot de, så ställs det in.



Kommentarer
Postat av: azalea

joo visst kan jag det! :)

2012-02-03 @ 19:09:46
URL: http://azalea.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0