fredag 14 december


Bilder från senaste 3 resorna till Kreta och Rhodos! Mår nästan dåligt när jag tittar på såna här bilder nu och ser massa snö utanför.. Så avundsjuk på alla som åker bort nu! 

Äntligen fredag! Så skönt! Gick en rätt lång dag till 4 så kom hem för inte alls länge sen. Hade tyska, dans på idrotten och kollade film sista lektionen så det var inte så jobbigt om jag ska vara ärlig! Ikväll ska jag ut med Amanda och Ewelina och annars har jag faktiskt inte så mycket planerat för den här helgen.. Kanske städa hos morfar lite imorgon för att få pengar, men annars vet jag inte! Blir mys iallafall! Har lite tid över nu så ska städa upp lite i rummet innan tjejerna kommer hit! Kanske blogga lite också? Puss! 
 

Kommentarer
Postat av: Moa

Herregud vad brun du blir/var!! Avis..

2012-12-14 @ 17:38:51
URL: http://elfbark.blogg.se
Postat av: Jullan

Var du på Rhodos själv eller? :)

2012-12-14 @ 19:20:15
Postat av: Karolina

Hej, vad för kamera är det du har fotat med under resorna? Fina bilder!

2012-12-14 @ 22:48:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0