FRÅGOR / SVAR

Åh va snygga stövlar! Var dom tajta där upp eller satt som löst kring benet? :)
Visst!? Mellan, inte jättetighta men inte löst heller.. :) 

Ditt hår är super super vackert! Jag läste att du varit brunett, hur gick du från brunt till den färg du har idag? Blev håret mycket slitet sv förändringen? :) Massa kramar till dig fina tjej! Lycka till med allt i framtiden :)
Tack ska du ha! Förra sommaren hade jag rätt brunt hår men det blektes i solen, och sen på hösten började jag slinga lite med jämna mellanrum på typ 2-3 månader. Sen dess har jag bara fortsatt slinga det varje gång jag tycker det behövs. Det blev rejält mycket ljusare nu i somras också! Jätteslitit har det inte blivit av slingningen, men lite såklart. Var försiktig och klipp håret i mellanåt! Kram :)

Hej, hur gammal är sin pojkvän? Tacksam för svar!
Han är född 1994! 

Ska du sluta på Thoren?
Nej! 

Kan du göra ett inlägg tips om lite nyårsklänningar?
Jo det kan jag fixa! 

Är inte du och Andrea lika bra vänner längre? Eller det kanske bara är att ni har fult upp i skolan och andra saker hela tiden. Hoppas att du inte blev ledsen för frågan för det var inte så jag menade. Kram!
Jo vi är fortfarande mycket bra vänner, men tyvärr har vi inte hunnit ses så mycket i höst då båda har mycket i skolan, sena dagar och pojkvänner. Men vi försöker få in någon shoppingrunda och filmkväll ibland. Saknar ju henne! 

Hej! Går du i ettan eller i tvåan? För jag har för mig att du är 95:a? :) Kram!
Jag är 95a och går i ettan! 

Hej, jag undrar också vad du går för linje och om intagningspoängen. Vad hade du för poäng när du gick ut grundskolan? :)
Jag går samlinjen och intagningpoängen var väl kanske 225-230p. Jag hade 250p när jag gick ut 9an! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du gått om eller vf går du 1an när du är 95a?:)

2012-12-13 @ 17:04:45
Postat av: Jullan

Har du gått om eller? <33 :) Tacksam för svar!

2012-12-13 @ 17:20:53
Postat av: Anonym

Vilken linje gick du på kärrtorp? Varför bytte du? :) tänkte kanske välja kärrtorp sen :)

2012-12-13 @ 19:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0