8/12


2 bilder från igår! 

Godmorgon! Har inte varit uppe såhär tidigt på länge, men det är skönt faktiskt! Igår skulle vi dra ut på fest, jag och Julia, till saltsjöbaden med Emma och hennes vänner. Men det var helt kaos och rätt fail så vi drog rätt fort och jag åkte hem igen. La mig och kollade på oth ett tag innan jag somnade också. Nu är jag iallafall vaken och ska äta lite frukost, sen fixa mig. Ska en sväng till Skärholmens centrum med mamma för att kolla lite julklappar och prova en pälskrage till mig jacka och senare ikväll blir det middag med Rasmus och hans familj hos deras kompisar. Bra dag! 

Kul att många är så intresserade av jackan också! Har ni några frågor kan ni gärna kontakta mig genom kik, tovewaldemar heter jag! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej, vad heter appen du har på bilden till höger? Kram

Svar: Picfx!
Tove Waldemar

2012-12-08 @ 10:25:49
Postat av: Louize

Vart har du köpt jeansen? :)

2012-12-08 @ 11:38:36
URL: http://louizevarnamnet.devote.se
Postat av: fanny

hej! går du i ettan eller i tvåan? För jag har för mig att du är 95:a? :) Kram

2012-12-09 @ 11:23:10
Postat av: fardus

Finis!

2012-12-09 @ 15:19:09
URL: http://ffardus.blogg.se
Postat av: Sofia

Hej!
Kan ju börja med att säga att du är döläcker! Rasmus har tur :) Jo jag undrar, jag har själv pojkvän och har ingen aning om vad jag kan köpa till honom i julklapp. Har du några tips?:)

2012-12-10 @ 09:17:32
Postat av: Anonym

Vilka bilder har du på väggen i ditt rum? Kram

2012-12-10 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0