sjukt

Haha måste bara dela med mig av detta! När jag var på Kreta i början av juli så var vi ute och festade en kväll. Jag hängde med på efterfest med några och det vart lite för mycket dricka för mig så minns inte mycket. Kollade igenom bilderna på mobilen dagen efter och tittade på denna bild flera gånger och kunde verkligen inte minnas vem det var haha, inte Andrea heller. Har kollat på bilden flera gånger och försökt tänka ut vem det var osv. Sen nu när jag var på Rhodos var vi på bargatan. Och så kommer det fram en kille till mig och säger "men det är ju du från Kreta!!". Fattade inte först vem han var men sen kände jag igen honom lite. Tog fram bilden och visade för han, och självklart var det han haha. Så sjukt egentligen! Lite läskigt nästan haha.. 




Kommentarer
Postat av: Amaandiiish

Hej!
När skulle du göra din dip dye tutorial med karamelfärg? som du har lovat! <3 awsome blogg!

2012-08-19 @ 18:58:17
Postat av: Frida

Hahah vad sjukt känner verkligen han, Måns!! Jättebra blogg förresten, kram

2012-08-20 @ 22:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0