på balkongen



Nyss! 

Hejhej! Sitter ute på balkongen för mig själv, lyssnar på Gavin DeGraw och tänker. Orkade inte gå runt med dom andra efter middagen och att vara själv är skönt ibland. Har det så jävla bra här och vill inte alls hem imorgon.. Bara vännerna jag saknar, men dom skulle man ju haft här! Ska iallafall träffa mina fina Amanda & Ewelina imorgon direkt när jag kommer hem, vi har så mycket att prata om! Längtar. 

Vad gör jag här på Rhodos annars då? Har haft en riktigt lugn vecka nu, vi har hängt vid stranden varje dag, ätit gott, hyrt bil och åkt till fina stränder, tagit det jättelugnt och så. Superskönt. Ska berätta massa om resan när jag kommer hem, och så ska ni få en fet bildbomb, nicee va. Ska avrunda nu innan detta inlägg blir för långt.. Hoppas ni har det bra, vi ses från Sverige nästa gång. Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är sååå himla brun!!!!! Hur bra pigment har du egentligen? :O <3

2012-08-12 @ 00:25:41
Postat av: Ida

Alltså jag ÄLSKAR din blogg!!!!!! Du är min största inspirationskälla, din personlighet, ja allt! Haha puss på dig snyggis

2012-08-12 @ 22:33:16
URL: http://mysquare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0