Lördag 12.43





4 bilder från igår! 

Sorry för dåliga uppdateringen igår, eller ingen uppdatering alls rättare sagt.. Men hann tyvärr inte! Var iallafall i skolan från 9 till 12 och sen åkte jag till Rasmus och var hos han med honom och hans kompisar. Vi chillade, åt  god middag och krökade lite. Senare mot kvällen kom det mera folk och även mina tjejkompisar! Vi drack, snackade, lyssnade på bra musik och så. Hade jättekul iallafall! Imorse vaknade jag hos Rasmus redan vid 9 och sen dess har vi städat lite och jag åkte hem. Vet inte vad som händer nu på dagen faktiskt.. Kanske tar en sväng till farsta eller något. Jaja, vi hörs sen iallafall. Puss! 

Juste, tusen tack för alla fina kommentarer jag fått. Dom betyder mer än ni tror! Är ett enda stort leende nu! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, erkänn, ni är inte bara kompisar va?? ;) perfekta paret iaf!!

2012-08-25 @ 13:01:00
Postat av: jennie

haha, bara kompisar? aja, du ser väldigt lycklig ut iallafall!!:) tycker att du är fantastisk Tove, du verkar vara en vädligt snäll person osv och du förtjänar att vara lycklig. Om ni är ett par så grattis! <3 :)

2012-08-25 @ 13:19:20
Postat av: Philippa

Är det din Gant tröja? Eller är den från kill-avdelningen? Jättefin! Puss

2012-08-25 @ 13:57:07
URL: http://philippaberg.blogg.se
Postat av: Moa Öhman

Är ni tillsammans du och Rasum? Ni verkar så gulliga mot varandra!

2012-08-25 @ 14:47:40
URL: http://mojjagojjas.blogg.se
Postat av: Anonym

Tove undrar vart gant tröjan är ifrån:D tacksam för svar!

2012-08-25 @ 14:51:50
Postat av: Anonym

Är du och Rasmus tillsammans? Så söta att det är sick

2012-08-25 @ 22:12:36
Postat av: Elin Lager

Åhh, du och Rasmus är verkligen så himla gulliga! Jag märker att du är lycklig nu på bloggen och på bilderna med er två så ser du så lycklig ut. Blir så glad!!

2012-08-26 @ 11:53:32
URL: http://elinlager.blogg.se
Postat av: Victoria

tjänar du pengar på att blogga?

2012-08-26 @ 13:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0