fredag 31 augusti



Nyss! I Rasmus tröja haha. Blek och trött! 

Kom precis hem från Rasmus där jag spenderat natten och dagen.. Vi båda försov oss alldeles för länge imorse så det var knappt någon idé att gå till skolan. Dumt.. Men men! Vi har iallafall inte gjort så mycket.. myst, ätit, lyssnat på musik och så. Kom somsagt precis hem, måste hjälpa mamma att städa lite nu. Släkten kommer hit strax för mamma fyller år idag! Grattis världens bästa! Vet inte vad som händer senare, vi får se. 

Ledsen att det blir lite dålig uppdatering nu för tiden, men har ju skolan nu och varje lediga sekund vill jag tillbringa med mina vänner och Rasmus. Härligt nyförälskad! :) 


Kommentarer
Postat av: Elin<3

Kan du lägga upp lite bilder på dej och Rasmus, ni är så söta ihop!

2012-08-31 @ 18:04:26
URL: http://tazsel.blogg.se/
Postat av: Amanda

Älskar dig min lilla pärla!

2012-08-31 @ 20:23:21
URL: http://ammanda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0