från rhodos

Jag idag! 

Hejhej! Hittat Wifi här på hotellrummet, härligt va! Dock lite segt, tagit mig en timme typ att ladda upp bilden men bättre än inget! Hur har jag det då? Heeeelt underbart. Längtar inte hem någonstans.. Mina vänner har åkt hem i söndags så nu blir det en chillvecka med familjen. Kan behövas, har åkt på den ökända rhodoshostan. Nej men ska verkligen inte klaga, sjukt varmt, kristallklart vatten, massa ungdomar osv osv. Härliga tider! Berättar allting när jag kommer hem. Ska fixa mig lite nu och sedan ut och käka någonstans fint för mammas kille fyller år! Jaja, hoppas ni mår bra! Puss på er! 


Kommentarer
Postat av: sara

Gud så härligt det ser ut :)

2012-08-08 @ 15:43:13
URL: http://sarakarlson.blogg.se
Postat av: -

Vart har du köpt dina jeans shorts? :)

2012-08-08 @ 20:30:14
Postat av: Karin

Avis!

2012-08-11 @ 16:44:35
URL: http://karinlinneagjellan.blogg.se
Postat av: Fredrika

Har du träffat någon där nere som heter Nicklas Roxström, tror han jobbar på Rhodos. Vilken klubb var bäst där nere? Och är det värt att åka dit? Kram

2012-08-12 @ 23:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0