FRÅGOR & SVAR

Hur många läsare är ditt besöksrekord? Kram! :)
Igår hade jag 1247 unika läsare! Kram :) 

Hej, vad är det för klocka du har? Ser fin ut! :D
Har en enkel, silvrig från Ur & Penn! :) 

Är du nöjd med TheBalm Mary-lou highlighter? :D Kan du visa hur du applicerar det och resultat typ? har precis beställt hem en! Älskar din blogg och din stil! :)
Är supernöjd, älskar den och använder den dagligen. Ska ju försöka fixa ett videoinlägg där jag sminkar mig så kan visa då! Åh tack, vad glad jag blir! :)

Hej! :) Kan du rekommendera någon bra serie förutom OC och oth typ? :) Vet du vart man kan ladda ner gg säsong 5? Vart laddar du ner filmer osv? Kram <3
Har faktiskt inte följt så många serier.. Men min favorit är ju One tree hill. Sen måste jag bara tipsa om New girl, så sjukt rolig och härlig serie! Har tyvärr ingen aning om vart man kan ladda ner det, följer inte Gossip Girl. Men laddar ner alla serier och filmer från tankafetast.com. Kram! :) 

Vill du bli modell? Du borde bli det, du har värsta snygga kroppen och är lång! :)
Åh tack! Nej jag vet faktiskt inte, hade väl varit kul men kanske inget jag drömmer om! :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0