FRÅGOR & SVAR / rhodos

Åh härliga bilder! Vart har du köpt din gula bikini som du har på en av bilderna?
Den köpte jag på Nelly.com förra året! 

Åkte ni med någon resebyrå typ Apollo eller Ving? :)
Vi åkte med Ving! :) 

Om ni skulle åka tillbaka nästa år skulle du välja Kreta eller Rhodos? :) 
Nästa sommar lutar det väl åt att åka med vänner, och då skulle jag nog valt Rhodos. Älskar Kreta, och dit är perfekt att åka med familjen, och någon kompis kanske om man vill ta det lugnt, festa lite osv. Men skulle jag åkt med kompisar skulle jag hellre åka till Rhodos där det är lite mer ungdomar, fest & storstad! :) 

Tycker du Rhodos är ett bra ställe att åka till med kompisar? :) Och vart bodde du någonstans?
Det är som gjort för att åka med ett gäng vänner tycker jag, massa ungdomar, partybåtar, hög musik, bargata osv! Vi bodde på ett hotell som heter Constantin! :) 

Har du träffat någon där nere som heter Nicklas Roxström? tror han jobbar på Rhodos.
Haha det här svaret kommer bli lite oklart men men. Ja, jag tror jag träffade han där! Minns tyvärr inte så mycket men han la till mig på facebook och då kände jag igen han så ja, måste ha träffat honom haha! 

Vilken klubb var bäst där nere? Och är det värt att åka dit? Kram

Hm.. Jag vet faktiskt inte. Tänkte aldrig på namnet när jag gick in på en bar, man sprang emellan lite.. Ja klart det är värt att åka dit! Kristallklart vatten, jättevarmt, roligt folk och sen massa fest om man gillar det. Kram! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Var det fräscha stränder på Rhodos?

2012-08-14 @ 16:31:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0