Bildbomb / rhodos



















Nu är jag hemma igen efter en riktigt lång daq. Planet blev försenat 5 timmar.. Lite segt men men. Har haft 2 helt fantastiska veckor som jag kommer minnas för resten av livet. Inte längtat hem alls, bara njutit av varje sekund och haft det bra. Råkade hamna på samma plan som Ramus, en bekant till mig, och hans 2 kompisar Johan och Simon, så dom hängde jag med hela första veckan. Vi solade, badade och spenderade varje natt på bargatan. Riktigt sköna killar, hade sjukt roligt med dom! :) Dom åkte efter en vecka så då vart det mest chill med familjen, skönt det med. Kommr längta tillbaka så mycket.. Men samtidigt väldigt skönt att vara hemma igen, saknat mina vänner och min säng & dusch! Tänkte ta något att äta nu och sedan sova. Imorgon blir det en heldag med Ewelina och Amanda, stan och filmkväll tror jag! Riktigt mys. Nej men vi hörs mera imorgon. Om ni undrar något om resan är det bara att fråga så kan vi ta det i ett inlägg sen. Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tycker du Rhodos är ett bra ställe att åka till med kompisar? :) Och vart bodde du någonstans?

2012-08-13 @ 11:26:54
URL: http://eliinlindberg.blogg.se
Postat av: Filip

Hej Tove! Jag är intresserad av ett samarbete med din blogg, hur kan jag komma i kontakt med dig?

2012-08-13 @ 11:52:04
Postat av: Anonym

åkte ni med någon resebyrå typ apollo eller ving? :) om ni skulle åka tillbaka nästa år skulle du välja Kreta eller Rhodos :)?

2012-08-13 @ 19:53:40
Postat av: Nathalie

Åh härliga bilder! Vart har du köpt din gula bikini som du har på en av bilderna?

2012-08-14 @ 00:43:44
URL: http://Nathaliieaulen.blogg.se
Postat av: Anonym

Är det så att de bara är ungdomar ellr åker familjer dit med? Är de så att ungdomarna kollar snett bara för att man är med familje?

2012-08-14 @ 17:36:33
Postat av: Ida

Jätte fina bilder! Har du tagit dom med mobilen, eller en kamera? Vilken kamera isåfall? :) Ni ser så bruna ut att det är galet, haha!

2012-08-14 @ 19:02:55
Postat av: Emilia

såååå fin blogg o bilderna är underbara va brun du är :)))

2012-08-16 @ 18:38:08
URL: http://emiiliiaaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0