bekännelser

Har tydligen börjat prata i sömnen, på Rhodos gjorde jag det flera nätter. 
Sover bäst bredvid någon. 
Tycker verkligen att dåligt ljud förstör bra musik, klarar mig inte utan mina högtalare. 
Blir alltid jättetaggad på att dansa när jag hör Dansa Pausa. 
Älskar typiska tjej/highschoolfilmer. 
Tycker att det är sjukt svårt att komma på bekännelser. 
Är väldigt kräsen när det kommer till killar och blir nästan aldrig kär/förälskad. 
Tycker att instagram är mycket roligare än bloggar. 
Har bara fått rosor från en kille en gång i mitt liv, och dom tappade jag bort snabbt haha. 


Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej, fin blogg! vad heter typsnittet som du har på din rubrik? :)

2012-08-17 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0