22 augusti 2012


Jag för några dagar sen! Och ni som frågar om jag är seriöst på bilder som den i mitten.. Vad tror ni? Klart jag är..

Hejhej! Förlåt för min dåliga uppdatering igår och idag men har inte haft tid. Men kan berätta lite om vad jag haft för mig! Igår träffade jag Emelie i farsta en stund och sen på kvällen åkte jag hem till Rasmus. Vi kollade film och sen sov jag där. Imorse vart det dock rätt bråttom.. Ville inte gå upp ur sängen alls så fick fixa mig/äta frukost på en halvtimme. Sprang till bussen med convrsen knappt på, väskan hängandes i handen och mackan i andra haha. 

Idag var det iallafall kick-off eller något liknande. Alla ettor samlades på Gärdet där vi hade massa lekar och tävlingar mot varandra. Var faktiskt ganska kul även om det inte gick så bra för min klass! Efter åkte jag hem, duschade och sedan åkte till Rasmus igen. Vi har bara chillat hela dagen & kvällen, köpte lite godis och bara tog det lugnt. Jättemysigt! Kom hem för ett tag sen och har precis ätit middag. Ska läsa lite bloggar nu, blogga lite själv och sedan sova rätt tidigt tror jag. Börjar nämligen 8.15 imorgon.. Segt men lite kul ändå! Blir bra. Avrundar här innan det blir alldeles för långt. Vi hörs! 



Kommentarer
Postat av: ida

Är det någonting mellan dig och Rasmus? :) ni skulle vara jätte söta tillsammans isåfall! Men har/hade inte han tjej nyligen? :)

2012-08-22 @ 22:07:43
Postat av: johanna

vem är han rasmus, visa gärna bild oxå om du vill! kram :)

2012-08-22 @ 22:10:11
Postat av: Melinda

Awww :)

2012-08-22 @ 22:59:40
URL: http://melindaa.blogg.se
Postat av: Tina

Rasmus din pojkvän? Kul för dig isf! :) kram

2012-08-23 @ 07:13:42
Postat av: Anonym

Vilken linje går du på Thorén?

2012-08-23 @ 11:40:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0