17/8


New in, Bikbok! 

Hejsan! Förlåt för lite dålig uppdatering men har inte haft tid alls. Igår sov jag borta och idag mötte jag Emelie i farsta vid 3 tiden. Vi fikade, gick runt i affärer och pratade en massa. Fick med mig linnet på bilden och ett par trosor. Älskar linnet, blir jättesnyggt till svarta jeans eller jeansshorts nu på sommaren! 

Har precis varit ute en sväng med vovven och tänkte nu hoppa in i duschen. Ikväll ska jag hänga med Emelie igen, men vi har faktiskt inte bestämt vad vi ska göra. Antingen filmkväll eller krök.. Vi får se vad vi känner för senare! Hoppas allt är bra med er. Pussar!


Kommentarer
Postat av: Elin Lindblom

Otroligt snyggt!

2012-08-17 @ 19:02:33
URL: http://stylemefamous.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0