FRÅGOR & SVAR

Hej Tove! :) Jag funderar på att ta navelpiercing nu snart men jag är orolig att det inte kommer hinna läka klart till sommaren. Eller iallafall när jag ska utomlands vilket är om exakt 2 månader. Vet du lång tid man bör vänta med att sola och bada? Kram!
Hej! Om du ska ta navelpiercing måste du nog göra det nu, så fort som möjligt om det ska hinna läka innan sommaren. På east street sa dom att det tar 3 månader max innan den har läkt helt och man får byta piercing. Men sköter du om den bra och tvättar noga så läker den fort. Min var helt läkt och bra efter några få veckor. Så ja, jag tror nog att du kan pierca dig nu och att det kommer hinna läka innan sommaren. Dock ska du nog undvika bad & sol första månaden. Men ring till en piercingstudio (rekommenderar East street) så berättar dom nog allt och du kan boka tid! Kram! :) 

Wow vad snygg du är! Har du någonsin varit modell? Btw toppen blogg! 
Åh tusen tack! Nej jag har aldrig varit modell. 

Vad är kastanjevatten och vart kan man köpa det? 
Kastanjevatten är väl som brun utan sol, bara att det är i "vattenform" och går på 10 sekunder. Man tar det på en bomullspadd och tar i ansiktet eller på kroppen om ma vill de, och det syns direkt, blir naturligt och fint. Finns att köpa på Åhléns och Kicks! 

Varför var inte du med när Andrea fyllde år?
Haha fråga henne!! 

Vart är väskan köpt?
På Lindex förra våren. 


Kommentarer
Postat av: von aldrichdale

Sätt på dina bilder att du är väldigt brun har du några tips på vad man ska göra för att bli brun:)

2012-04-29 @ 15:05:13
Postat av: Moa

Du har en super grym blogg. Du är sjukt vacker.. Vad har du för storlek på din jofama by kenza? Jag funderar o köpa en men har hört att dem töjer sig?

2012-04-30 @ 20:23:04
Postat av: Josefin

Måste bara säga att det kan ta upp mot ett år för att en navelpiercing har läkt helt, oftast kring 6 månader innan det är färdigläkt. Och helst ska man inte hålla på och pilla och byta piercing innan den har läkt någorlunda, då är risken större för infektioner och sånt :) Så att byta efter bara några veckor är väl inget att rekommendera, men du hade tur att det funkade på dig! :)

2012-05-08 @ 14:16:20
URL: http://www.jjosefin.devote.se
Postat av: Josefin

svar: Oj förlåt, jag läste fel! På något konstigt sätt läste mina ögon något helt annat :)

2012-05-08 @ 16:15:38
URL: http://www.jjosefin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0