Frågor & svar

Hur lång och hur mycket väger du? :)
Jag är 173cm och väger väl kanske 55 kg, väger mig aldrig typ! :)

Tips på seriser? förutom oth för det har jag sett :D
New girl!!!!! 

Vad tycker om vita jeans?
Har faktiskt börjat tycka att det är sjukt snyggt, speciellt på våren & sommaren. Jättefint till typ en färgglad topp och ballerina skor! 

Vad ska du göra i sommar?
Har inte så mycket planerat än men ska utomlands 2 veckor iallafall. Sen ska jag väl sola, bada, hänga med kompisar och massa mera! 

Var skärpet med till shortsen? :)
Nej det är mitt egna skärp :)

Vilket Gymnasium har du valt? :)
Det står mellan Värmdö eller Thorén Business School. Har verkligen ingen aning om vilken av dom jag ska välja så om ni vet något bra om skolorna får ni gärna kommentera, hjälp mig!! :)

Var är linnet ifrån? :)
Köpte det på Stradivarius på Kreta för 2 år sedan! :)




Kommentarer
Postat av: Ebba

Värmdö är grymt har jag hört från väldigt många! :)

2012-04-22 @ 20:40:26
Postat av: Anonym

Thorén är inte bra alls!! De vill bara tjäna pengar och det märks överallt.. De lurar dit eleverna med datorer osv men skolan är inte bra alls. Det är byggt på plan så det finns absolut ingenstans att liksom umgås alla tillsammans på så vis har skolan sjukt dålig sammanhållning, Värmdö tror jag är bra dock är den exakt likadan som kärrtorp så det kanske inte är något för dig?

2012-04-22 @ 23:00:12
Postat av: Rebecca

Jag ska börja på Thorén (hoppas jag) och jag tycker skolan verkar fett bra! Har inte hört något alls dåligt om den.... Vilken linje ska du gå? :)

2012-04-22 @ 23:51:23
Postat av: Anonym

Hört att värmdö ska vara grymt! Vilken linje funderar du på? :)

2012-04-23 @ 19:15:56
Postat av: Anonym

värmdö ska vara bra med bra lärare har jag hört från många, ska nog ta det. Ligger ju rätt bra till också!

2012-04-23 @ 21:27:44
Postat av: -

Har flera kompisar på värmdö som tycker att det är GRYMT! har du chansen att gå där, så ta den! hört väldigt mycket dåligt om Thorén tyvärr.. :(

2012-04-24 @ 11:48:04
Postat av: Anonym

Värmdö är bästa skolan! förbered dig på plugg dock.. en skolans mysighet väger över det :)

2012-04-24 @ 19:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0