söndag 1a april!


2 bilder från igår!

Godmorgon! Amanda drog precis och jag ska strax gå ner och äta lite frukost för att få lite energi, astrött!! Kan berätta lite om gårkvällen då. Amanda och My kom till mig så fixade vi oss lite och sådär sen vid 10-11 tiden så åkte vi på fest i tyresö. Var väl inte roligaste festen jag varit på men hade kul ändå! Jag och Amanda började rulla mot mig vid 2 men kom inte hem förrän vid 4, jättesegt men men. Idag har jag inge aning om vad som händer, är fortfarande jätteshoppingsugen eftersom jag inte köpte något igår, så får se om jag orkar ta mig till farsta eller något. Annars blir det en typisk söndag, framför tvn och läxböckerna. Hur som helst, vi hörs lite senare iställer. Puss!

Haha juuste, igår gick jag runt flera gånger och ba "aaj, mina trosor sitter fel" men orkade inte tänka så mycket på de. Hade såna där halvstring från gina som alltid är så sköna, haha se när jag går in på toan märker jag att jag hade satt på mig dom bakofram.. aa ni tjejer kan ju tänka er hur skönt det var haha. Så jävla dum jag är, hur lyckas man.. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad säger du till dina föräldrar när du ska på fest? Säger du att du ska på det då eller "ljuger" du och säger att ni ska göra något annat? :)

Och hur får du komma hem så sent? Behöver tips så jag kan också få det. Heehe.



Kram och tack för en bra blogg. <3

2012-04-01 @ 14:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0