söndag 15 april


Jag igår!

Hej på er! Riktigt seg dag.. Har verkligen inte fått något vettigt gjort men så får det bli ibland! Sov 1,5 timma också, hur skönt som helst. Annars då? Är fortfarande sjukt seg men vet inte om det beror på tröttheten från igår eller om det bara är en inställning man har varje söndag. Är nästan alltid trött och slö på söndagar, även fast jag inte gjort något speciellt. Haha borde ta och uppskatta dagarna lite mera! 

Tänkte bädda sängen lite nu, göra lite mackor och sedan lägga mig i sängen och kolla på The Vow som jag laddat ner. Imorgon har jag inga speciella planer förutom att plugga en heeel del. Jaja, nu väntar sängen. Puss och gondatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är det du pluggar om du inte går i skolan?

2012-04-16 @ 02:00:31
Postat av: ami

Kan inte du visa en video när du sminkar dig? Du är sjukt snygg!

2012-04-16 @ 14:46:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0