måndag 23 april


Nyss!

Hejhej! Har haft en riktigt bra start på veckan. Åkte in till stan och mötte Andrea vid halv 3, vi käkade lite och kollade runt i affärer. Niklas och Calle träffade vi på en snabbis också, trevligt. Fick med mig ännu ett par jeans shorts som jag letat efter hur länge som helst, så jag är nöjd! Och juste, nej, jag har inte tagit bort frågestunden. Satte bara stopp eller vad man ska säga, tyckte det räckte med frågor. Svaren/videon kommer imorgon skulle jag tro. Nu är hela familjen hemma, och det är lite kaos här hemma så imorgon på dagen blir bättre. Haha såg att jag blev veckans bejb i kärrtorp också, fail att jag inte går där längre men det var väl kul! Jaja, ska se om jag hittar på något roligt inlägg nu.. så vi hörs strax!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vart köpte du shortsen och kan inte du visa hur de ser ut? :)

2012-04-23 @ 21:09:01
URL: http://superlicious.blogg.se/
Postat av: natalie

Visst är dina svarta jeans av märket DrDenim? Vilken modell och storlek har du på dem? Kram!

2012-04-24 @ 00:09:15
Postat av: Anonym

vem utser veckans bejb? du e ju hur charmig som helst

2012-04-24 @ 09:39:09
Postat av: Sandra

Jag satt och sökte på tjejfilmer på google när jag helt plötsligt, bland alla bilder, hittade en på dig. Brunt hår och en svart tröja :)

2012-04-24 @ 12:12:20
Postat av: Anonym

Vill ha videon nu :D :D

2012-04-24 @ 15:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0