lördag 7 april


Jag igår!

Godmooooorgon! Är sjukt trött, men kunde inte somna om så lika bra att gå upp nu och käka lite frukost och dricka kaffe!! Igårkväll hade jag chillkväll och sen träffade jag Jonte ett tag. Lugn kväll men det var skönt! Idag har jag inte heller några planer, det är påskafton va?? Tror att släkten ska komma lite senare men ska försöka ta mig ut och springa innan. Haha shit, är så trött och död i huvudet att jag knappt tänker på vad jag skriver. Jaja, nu kurrar min mage. Vi hörs senare, puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem jonte? :) fin blogg

2012-04-07 @ 12:12:06
Postat av: amy

Hej Tove, super fin blogg, verkligen underhållande! Jag undrar hur ofta du tvättar håret? Och hur ofta du skulle rekommendera det?

2012-04-08 @ 13:21:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0