FRÅGOR & SVAR

Hej Tove! Har letat efter den där bikinin länge men hittar den bara i stora storlekar :( Vad har du för storlek i din och fanns det många kvar i små storlekar i Farsta? Gillar din blogg! :)
Hej! Dom är väldigt stora i storlekarna, jag trodde jag skulle ha S eller M i överdelen och S i underdelen men jag har XS i överdelen och XXS i underdelen haha. Det fanns alla storlekar förutom Small när jag var där! Tycker du ska ringa runt till olika JC i Stockholm och lägga undan! Vad kul, tack! :)

Oj vad fin det stickade tröjan var! Vart är den ifrån? kram! <3
Den är från Gina Tricot! Kram!

Hur lång är du?
173cm! 

Vad har du för mascara?! Shiiit vilka långa ögonfransar? Äre fake? :O
Nej, dom är helt naturliga! Använder Telescopic Carbon Black, riktigt bra! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0