FRÅGOR & SVAR

Vad heter låten som ni spelar i början? :) Svara i ett inlägg tack. Kram!
Hooligan - Big B! :)

Vet du om det finns någon butik i Stockholm som säljer fina iphone 4 skal? :)
Ja, det finns en mitt emot stora Åhlens, man ser den knappt så man får kolla noga, men där finns massar roliga och alla kostar 60 kr tror jag! :) 

Hur mycket kostade den?
449kr! 

Hur kan du ha den fina kroppen och hyn när du äter tacos chips och dipp? Så avis!!!!!!!!!
Haha har väl tur antar jag! Och generna, ingen i min familj och kommer nog aldrig kunna bli tjocka! 

Kan du visa en tydligare bild på linnet och vilken storlek har du på den? :) Kram!
Aa visst, har XS i min! :) 




Kommentarer
Postat av: Anonym

VAD KOSTADE LINNET ?! SÅÅÅÅ JÄVLA SNYGG OCH SPECIELLT PÅ DIG !?

2012-04-05 @ 09:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0