bekännelser

Saknar mitt bruna hår ibland men trivs verkligen bäst i blondt!
Börjar få lite panik för att jag inte hittat någon bikini till sommaren. 
Är ganska rädd för attraktionerna på grönan tex, typ frittfall, extreme, insane osv. Jättefeg haha!
Tycker verkligen inte att jag passar i rosa. 
Går alltid runt i mjukisbyxor hemma, obehagligt att sitta i soffan med jeans ju.
Har en gitarr hemma som jag försöker lära mig spela, går förjävligt.
Älskar killar med humor som får mig att skratta.
Blir väldigt lätt brun på sommaren. 
Har nästan ingen aning om vilka som läser min blogg.
Har ett stort ärr på knät efter jag och Alice ramlade grovt med cykeln för 2 sommrar sen.
Är ingen frukostmänniska.
Min busshållsplats har samma namn som en gata i Harry Potter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0