bekännelser

Får nästan alltid hicka när jag äter bröd utan smör eller något pålägg på.
Har en förmåga att nästan alltid typ tappa rösten när jag festar.
Tycker att det är skitsnyggt med färgglada färger men köper själv typ bara vita kläder.
Funderar på att slinga mitt hår en gång till innan denna månad är slut. 
Klarar inte av kaxiga och dryga personer.
Älskar att somna till ljudet av regndroppar på fönstret. 
Får lite panik av att det är så mycket kläder och grejer jag vill ha men inte har råd med.
Äääälskar chips och dipp. 
Tycker att det är sjukt fint när killar har lite smålockigt hår.
Min garderob är kaos, enda lådan där jag håller ordning är bland mina underkläder.
Blir väldigt lätt brun på sommaren.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gillar du för musik tove?

2012-04-17 @ 23:43:49
Postat av: amanda

kan du lägga upp bild på ditt rum ? :) älskar dig blogg

2012-04-18 @ 16:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0