28 april 2012



Jag idag!

Hejsan! Har haft en underbar dag än så länge. Mötte fina Andrea i stan vid 12, vi gick till kungsan för att kolla på körsbärsblommningen och så fotade vi lite. Blev jättefina bilder, men tyvärr så jag ut som skit på alla haha. Och så var det sjukt mycket folk överallt, som gubben över som förstörde hela bilden.. Jaja! Vi kollade i massa affärer också, och jag shoppade loss! Inte riktigt, men fick med mig lite grejer som jag kan visa strax. Sjukt vad härligt väder idag också, kändes som sommar. Jag gick runt i linne och frös inte ens! Hoppas det fortsätter såhär!

Skulle egentligen på 18års fest ikväll med Amanda, men är sjukt trött nu efter att ha stigit upp vid 9, så orkade tyvärr inte.. Vi får ta igen det på valborg på måndag! Istället blir det nog en till chillkväll skulle jag tro, skönt ändå. Jaja, vi hörs snart. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart är väskan köpt?

2012-04-28 @ 17:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0