22 april 2012


Jag igår!

Godmorgon! Vaknade med Amanda och Ewelina vid halv 11, dom drog rätt fort efter och sen dess har jag bara ätit frukost. Kan berätta lite om igår dåårå. Vi drog på fest hos Calle vid 11, roligt med folk man kände sen innan men även lite nytt. Vägen hem tog typ dubbelt så lång tid än den skulle så vi kom hem någon gång runt 4 och somnade gott då. Bra kväll ändå! Idag mår jag bara bra, lite trött dock men annars bra. Är sugen på att göra något idag.. Men vet inte vad. Får se vad jag hittar på. Tog tyvärr inga bilder igår heller så har inga att bjuda på.. Men vi hörs om ett tag. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

MER UPPTADERING!!!

2012-04-22 @ 15:44:50
Postat av: lll

Hur lång och hur mycket väger du?:)

Tips på seriser förutom oth för det har jag sett:D

Vad tycker om vita jeans?

Vad ska du göra i sommar?

2012-04-22 @ 15:52:01
Postat av: Anonym

Vem Calle?

2012-04-22 @ 18:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0