18.57


Jag igår!

Hejhej! Har precis käkat en riktigt god middag och väntar bara på att Junia ska bli klar så vi kan gå till centrum. Spenderar min kväll hemma hos henne ikväll. Vi ska bara chilla och det passar mig meeer än bra. Har vairt sjukt trött hela dagen och nära på att somna flera gånger. Ska försöka somna tidigt inatt också så jag är pigg till imorgon. Ska till nacka forum med pappa på dagen, och sen blir det fest hos Erik. Sjukt taggad! Ska bli jävligt roligt. Men vi hörs mera imorgon istället. Ha en bra kväll. Puss!


Kommentarer
Postat av: Ellinore

Fin du är! Vill du ha länkbyte? :)

2012-04-14 @ 19:35:02
URL: http://elliu.blogg.se/
Postat av: amy

Hur lång är du?

2012-04-14 @ 20:13:43
Postat av: Anonym

Jävlar va fin:D

2012-04-15 @ 02:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0