16 april 2012


Nyss!

Hejhej! Känner mig som en zombie som skriver nu.. Så.jävla.trött! Har ändå sovit mycket inatt, och även en timme på dagen, förstår inte vad det är med mig. Har iallafall inte gjort mycket alls idag. Kollade på The Wov igen, riktigt riktigt bra film. Gråter och ler hela tiden genom filmen haha. Den kommer på bio någon gång i maj, så då tycker jag att ni verkligen ska se den! Och för er som inte kan vänta så finns den att ladda ner på thepiratebay, dock utan svensk text. Men funkar ju lika bra! Ska ta ut vovven på en runda nu och sedan plugga lite. Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

min mamma säger att ju mindre man gör ju mer trött blir man! :-). Men prova att boosta med vitaminer

2012-04-16 @ 18:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0