15 saker om mig

Verkligen hatar när folk är oärliga mot en.
Har alltid varit väldigt underviktig men äntligen så har jag fått lite fett på benen & magen. 
Har blå/gröna/grå ögon.
Har väldigt lätt för att lära mig låttexter. 
Smsar jag med någon jag gillar, så ler jag automatiskt och det går inte att sluta haha.
Har typ ingen aning om vilka som läser min blogg. 
Heter Maj Kristin i mellannamn haha, två namn, inget dubbelnamn som många tror.
Är sjukt höjdrädd. 
Tycker det är mycket roligare att läsa bloggar som skrivs av folk man vet än storbloggarnas.
Dagdrömmer väldigt mycket, älskar det haha! 
Hatar när folk bara pratar om sig själva.
Gråter jättelätt när folk friar, gifter sig, får barn osv på film. Så jävla fint! 
När jag ska sova inbillar jag mig ofta att det ligger en kille bredvid mig haha, depsperat tjej.
Har väldigt mycket känslor inom mig. 
Tittar gärna på filmer som jag sett flera hundra gånger. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0