13 bekännelser

Längtar faktiskt lite tills julen & snön. Så jävla mysigt.
Min favoritparfym är SJP nyc. 
När jag ska göra något gör jag det oftast all in.
Tyckte förut att brittiska var jättefult men har börjat tycka nu att det är skitcoolt.
Gillar mera att kramas än pussas (hångla räknas inte).
Skämde ut mig sjukt mycket i fredagskväll. 
Min favorit av Victoria's secret angels är Rosie Huntington.
Skulle gärna vilja ha en pojkvän. 
Är sjukt rädd för ormar.
Städar mitt rum överdrivet ofta bara för att det blir stökigt så fort.
Gillar inte min näsa.
Tycker att den bästa filmscenen ever är när Cameron Diaz flippar ur till Mr. Brightside i The Holiday. 
Tror väldigt mycket på karma, att bra saker händer bra människor & tvärtom.



Kommentarer
Postat av: Andrea Hedenstedt

Hur kan d inte gilla din näsa? jag har t.o.m lagt märke till att den är så fin haha! Som hela du :)

2011-09-18 @ 18:59:23
URL: http://andreaviktoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0