typiska söndagar


Gamla bilder.

Denna söndag har varit galet seg. Precis som alla andra söndagar brukar vara. Egentligen slösar man bort en hel dags ledighet med att sitta hemma och deppa. Men det är någon känsla man vaknar upp med som säger att man inte ska göra något annat än just sitta hemma och deppa haha. Hoppas verkligen inte att det är så för flera än för mig, för det är verkligen seegt. Har fått timmarna att gå genom att kolla på one tree hill. Kom fram till att jag grät 5 gånger. Till ett och samma avsnitt också! Jävla hormonfyllda tonåring. 

Tänkte hoppa in i duschen nu och sedan mysa framför någon bra film. Enda anledningen till att älska söndagar trots allt: man kan kolla film, mysa massa & göra absolut ingenting utan att ha ångest. Imorgon börjar jag inte förrän vid 11 så de hurrar vi för också. Kommer kanske upp ett "saker ni inte visste om mig"-inlägg snart också så stay tuned. PUSS!

Kom igen & kommentera lite också! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0