svar på fråga

TJABBA hoppas fredagshumöret e på topp! eftersom du bad mig att skriva en till kommentar så, i´m back in bussines! som ja alltid skrev förut hhe.. tänkte ett tag på vafan ska ja skriva :S då kom en motsats till tvärjosig ide att ja kan summera lite om veckan som har gått i din blogg elr liknande! friends with benefits jäävligt rolig, testa å sätt på den på släktmiddagen så lär det bli roligare än vanligt! fett imponerad av dig att du våga göra allt på nollningen, bra jobb tovsen! haha kan seriöst inte se skillnad på dina bilder på ditt ansikte, tror alltid du lägger ut samma bild då du gör samma "pose" på typ 90% av alla bilder ( inget negativt!) :D vet inte om ja missat nåt men har du katt? :O hahahah bra skit att du gav hampus thor en 5:a :D till er stalkers som inte känner tove, hon e asfettmemegajävlasnäll i verkligheten!! på msn kan hon va lite taskigare hhe, och jo du får fan mycke killar vare sig du vill elr ej! Vi ska träffas snarast möjligt oavsett om du vill elr ej! saknar dig,ali och din översociala mor CIAO.

Tjena crilleboy! Fredagshumöret är på topp efter att ha läst din kommentar, härligt att ha dig tillbaka! Haha, jag vet, den är sjukt bra men jag skippar helst att sätta på den med släkten. Det blev tillräckligt jobbig stämning när jag såg den med mamma igår. Haha, det trodde du inte om mig va? Blev lite imoponerad av mig själv också. Överdriv inte nu! Du borde nog ta och läsa min blogg oftare, gör inte alls samma min haha! Men bra att det inte var något negativt. Nej jag har ingen katt! Hahaha...Va gulligt! Du är också väldigt snäll faktiskt. Hahah, det var länge sen du var såhär snäll chris. Tack tack! Och ja, vi får ta och ses snart. Mamma, Leo & jag saknar dig med! 



Kommentarer
Postat av: Beatrice Kemter

SV: Tack gumman, du är mycket snyggare! Detsamma, riktigt kul :D

2011-09-23 @ 21:12:23
URL: http://beatricekemter.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0