söndag


Bild från igår innan jag drog ut. Fick höra 2 gånger att det såg ut som att jag skulle ut och rida haha. Kanske de, saknas bara hjälm & piska i handen.

Världens segaste söndag! Har inte gjort ett jävla piss.. Kollat några avsnitt av solsidan & sen bara suttit vid datan. Hjälp morfar med en gej gjorde jag också förresten. Finns inte direkt mycket annat. Ikväll ska jag iallafall lägga ner lite tid på mig själv, noppa ögonbrynen, ansiktsmask, dusch, inpackning osv. och sen kolla på film. Gillar söndagskvällar bortsett från ångesten! 



Kommentarer
Postat av: Cornelia

sv: haha ja, sprang gjorde du iallafall. Snabb ;) haha

2011-09-27 @ 16:09:09
URL: http://lcornelia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0