kommentaren som gjorde min dag

Eftersom vissa är så jävla omogna å skriver helt perversa å onödiga frågor kommentarer så ska du få lite bra skit här! börjar me lite kommentarer! du va seriöst en jävla hjälte på nollningen! du har skrivit flera gånger att du inte vill ha kille, men nu helt plötsligt vill du ha det, jävla tvärvändning! du skriver att du inte gillar din näsa, din näsa e den roligaste näsan jag har känt på, för er som inte känt på den är den som en knapp, askul å trycka på! en fråga: Är Ali/Leo fullvuxen nu? Du skrev förut att du vill ha jul/snö, så sa du förra året också men ångra dig efter en vecka me snö, tror du inte det blir samma iår igen? kommer inte på nåt mer nu, vore fett trevligt om du kunde svara på dessa frågor/påståenden i bloggen som du brukar göra elr kanske ta me hela inlägget eftersom det förmodligen är det mest högklassiga som har skrivits som kommentar // Du vet vem

Ska försöka svara på allt i ordning haha! Haha hjälte vet jag inte men det var skönt att höra iallafall, synd att vi inte träffades! Haha jag vet, men börjar bli desperat nu när hösten/vintern kommer, skönast att vara singel på sommaren men nu hade det varit nice med en boyfriend. Och fan vad det är så du att säga "tvär" hela tiden. Hahaha näsan, tror att det är för att alla tryckt på den som den är så platt. Ett svar: Nej han är inte fullvuxen än, om några månader är han nog det, han är fortfarande liten! Hah, du har så rätt här också. Kommer säkerligen ångra mig efter några dagar men just nu vill jag faktiskt ha lite snö. Pojkvän + snö, låter ju bara mysigt haha. Klart jag svarar, denna komentar fick mig fan att skratta högt igårkväll & helt klart den bästa kommentaren jag någonsin fått. Hoppas jag får flera Chris! 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Din blogg är sjukt bra men kan du inte försöka blogga lite mera ? :) göra några tidsinställda osv

2011-09-20 @ 18:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0